Návrh zákaznické zkušenosti
Navrhneme a připravíme s vámi klientské cesty, od registrace až po multikanálovou komunikaci.
Aktivace na základě poznání klientů, vyhodnocení jejich chování a reakcí v reálném čase.
Personalizace a relevantní klientský servis buduje důvěru a loajalitu klientů.
Aktivní a spokojení klienti využívají dlouhodobě více produktů a služeb.
Navrhneme a připravíme s vámi klientské cesty, od registrace až po multikanálovou komunikaci.
Pracovali jsme se všemi nástroji na trhu a známe je skrz naskrz. Co bude klientům vyhovovat víme často lépe než oni sami.
Zvyknout si na nové nástroje bývá náročné. My vám pomůžeme. Máme rozsáhlé zkušenosti s vedoucími nástroji jako je Salesforce.com a Marketing Cloud.
Jan Hromas už téměř dvě desítky let pomáhá firmám najít nové a lepší způsoby práce. Hledá ty nejlepší nástroje pro prodej, marketing a CRM, nachází cesty jak zlepšit efektivitu a zvýšit zisky. Podívejte se na jeho kompletní profil na LinkedIn.
Jan má zkušenosti z financí, automobilového průmyslu a biotechnologie.
Jan je také spoluzakladatelem společnosti CRM pro neziskovky, která pomáhá využít CRM pro dobrou věc.
"Honza navrhl moderní platformu pro personalizovanou komunikaci s našimi zákazníky a dodal skvělé kompletní řešení ve velmi krátkém čase."
"Honza nám pomohl připravit CRM strategii pro naši síť importérů a dealerů. Oceňuji, že kromě práce na CRM nástrojích věnoval velkou pozornost také nastavení procesů, jejich KPIs a podpoře adopce mezi uživateli."
"Spolupráce s Honzou byla skvělá zkušenost. Jako hlavní business architekt rychle a efektivně navrhl a dodal naši oCRM platformu."
"Honza s jeho zkušeností z Fintech startupu nám pomohl při rozmýšlení a přípravě digitální transformace. Podporoval nás během přípravy digitální strategie, výběru CRM řešení a přípravě scopu prvních dodávek."
Dejte nám vědět, s čím vám můžeme pomoci.
Zavolejte nám
Napište nám